Slutat

Eftersom att så många frågat vart bloggen tagit vägen så vill jag nu bara tala om för alla som läser/läst här att jag har slutat blogga.
Av 2 anledningar!!

Den första är att jag tappade motivationen att blogga. O det har jag ju gjort till o från under egentligen hela tiden. Men nu värre än vanligt!
O den andra anledningen är att jag inte hinner. Som det är nu, så pluggar jag på heltid. Sen så jobbar jag som hälsokonsult på Xtravaganza Viktcenter i Eskilstuna o så har jag ju min speciella dotter att ta hand om. O för att prioritera det viktiga så var bloggen det första jag bortprioriterade.
Jag har mycket hellre kontakt med vänner IRL än att folk kan läsa här om mitt liv.

Nästa år när livet kanske ser lite annorlunda ut o jag kan sätta igång med träning igen, så kanske jag börjar blogga om det igen. Men så ont som jag har nu, är träning eller framförallt löpning inget att ens tänka på.

Så nu vill jag avsluta det sista inlägget med att tacka för alla fina kommentarer som ni skänkt mig under min bloggtid! O tack för att ni läst!!!

Kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0