Vardagens återtag

De barnlediga helgerna är underbara. För livet blir mer avslappnat o inte så rutinbundet som det är med dottern hemma. Nackdelen är att de är alldeles för få o går alldeles för fort o att vi har minst 2 saker för många inbokade de här helgerna så vi stressar oss igenom dem en hel del.

Matmässigt har helgen varit en katastrof tycker jag. Har blivit lite av allt som jag egentligen inte ska äta. Pizza, hamburgare, tårta*2 o så några glas vin.

Idag är det ju som tur är, vardag igen. Maken jobbar o jag sköter markservicen. :-D

Snart ska jag åka o fotografera lite, innan jag o E åker till Västerås o går lös på Ikea o Stadiums nyöppnade Outlet.

Ikväll vill maken iväg o köpa nya solglasögon. Han hade sönder sina för någon vecka sedan... Klantarslet!! ;-)

Nu på har jag lagat en stor omgång med köttfärssås som ska frysas in i matlådor. Så vi har mat att ta fram de dagar dottern trilskas med oss. Imorgon kommer hon hem o sen är hon hemma hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0