Upplägg för morgondagen

För att jag överhuvudtaget ska äta nu när jag mår så här, behöver jag nog ha ett schema och följa. För annars äter jag inte. Idag har jag bara fått i mig 1 dl glass och 1 bulle, på hela dagen...

Morgondagens matschema är inte en bra dag på halvfart, men bättre än dagens "mat".
Frukost: 1 banan och 1 kopp te
Mellis: 1 bar
Lunch: 1 tallrik yoghurt med bär och nötter.
Mellis: 1 kiwi
Middag: ?? Kanske lite Flygande Jakob med sallad.

För att jag ska komma i mål till v 30 så behövs disciplin o "hårt" arbete. Nu blir det dock ingen motion förrän jag tillfrisknat. Men hur är det egentligen med typ situps & armhävningar. Är det fel att göra lite såna övningar när man är sjuk?? Vill inte förlora mer muskelmassa än vad jag redan gjort...

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller tummarna att ni mår bättre och att du får i dig att äta ordentligt. Vet att det är svårt när man är sjuk.



kram, kram.

2011-05-19 @ 23:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0