Till skolan

Idag ska jag följa med dottern till skolan. Vi ska på OS (Odlarspelen), någon form av uteaktivitet. Jag längtar o tycker att det ska bli jättemysigt. Dels att få se vad de gör o sen får vi se om dottern är lika snäll o go mot mig som hon är mot personalen när hon är där.
Dottern skulle ha gympa-kläder o vattenflaska med sig.
Ska vara i skolan kl 9 o jag är färdig med det mesta. Kaaanske att dottern ska slippa åka dit i pyjamas. ;-) Har tagit fram kläder, men inte bytt på henne än. Hon ligger o rockar till Mora Träsk o då har jag ingen stor lust att störa.

Återkommer med en rapport senare om hur det gick.
Ska sätta kameran på laddning, så jag kanske kan få något kort på min dotter in action i OS. :-)

Ikväll är det träning inför Å-varvet som gäller. O efter det gör jag o A ett nytt försök till dejt.. Tidsplanen sprack igår, men idag är en ny dag.

Ha det så gott allesammans!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Idag lyckades vi bättre....:) Tack för en mysig stund! Kram.

2011-05-10 @ 22:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0