Som jag befarade

Ve o fasa för sjuka barn!

Dottern är sjuk. Jätteförkyld o säkert megaont i halsen. Hostar typ hela tiden! Stackars min lilla sessa. Men jag har ändå beslutat mig för att åka på mötet imorgon fm, om inte dottern blir sämre eller att jag har feber. Mormor vill så gärna få ta hand om sitt enda barnbarn o jag vill inte ta det ifrån henne. Hon verkligen älskar det!!!
O hon är så stolt o mallig efter varje gång som hon varit här, för att det gått så bra.
Är det nu så att jag har feber eller sessan mår sämre imorgon så kommer vi ändå behöva hjälp av mormor. Sessans Ipren är på väg att ta slut o vi har bara några värktabletter kvar, men det skulle mormor handla o komma hit med, om jag inte kan ta mig till stan själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0