Sjuklingar o snöfall

Idag är hela familjen sjuka! Piggast är dottern o det gör att vi andra måste orka vara pigga för hennes skull. Hon blir jättegrinig o ledsen när vi inte har den energi som behövs. Stackars liten!!

Brödet hade visst tagit slut o maken har det med sig till jobbet, så för att dottern skulle få lite "roligt" idag så tog jag med mig henne till stan o affären.

När vi kom ut ur affären så snöade det! O nej, jag såg inte i syne o jag är inte bakis eller nåt. Det snöade!!

Hemkomna o berättade det för maken som inte riktigt trodde vi talade sanning, men  en vän på fb hade skrivit ut det i sin status o då blev vi lite mer trovärdiga. ;-)

Eftermiddagen ska ägnas åt bokföring, väskpackning o förberedelse inför morgondagen.
O ikväll ska vi ligga i soffan o tycka synd om oss. Till middag blir det tacos o till soffmyset ikväll har jag köpt hem lite godis.

Försöker ladda upp för "nystart" när jag blir frisk! Men tills dess ska jag försöka njuta av det jag stoppar i munnen. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0