Redan höst?!

Igår kväll på Å-varvet träningen, var vi 2 tappra plus bästa Emelie. Träningen gick bra, förutom chinsen. Heter det så?? Iaf, häva mig upp på stången är något jag ska klara av, innan sommaren är slut! Maken får fixa något här hemma så jag kan träna. Pinsamt ju att inte orka det!

Efter träningen dejtades A. Tack snälla fina du!!! Var hemma vid 22-tiden o då hade maken gått o lagt sig.

Tog posten på hemvägen o har fått kallelse till Södertälje Sjukhus, 27:e maj.Skulle ju inte få komma dit förrän i slutet på augusti om man ska gå efter remissbekräftelsen.. 4 månader gick tydligen väldigt fort. ;-) 
Är redan nervös, trots att det är över 2 veckor kvar. Men det är ju mer nu som jag måste fixa. Inte bara att jag ska dit. Någon måste ta sig an min lilla sessa. O maken har jag inte hunnit prata med än. Han åkte hemifrån vid 3 imorse o då sov jag på söta örat. Annars tänkte jag ringa o höra om någon från hennes korttids vill jobba med henne då. Sista alternativet är min mamma. Men jag vill helst lösa det med korttids eller maken. Mamma ställer upp så mycket ändå. Känns fel att "utnyttja" henne. Hon älskar att vara själv med dottern, så det är inte det. Men jag vill inte belasta henne för mycket. Hon har ont o mår dåligt ändå så det räcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0