Nya rutiner igen

Har länge trott o försökt intala mig att det kommer gå bra.
Maken började ju jobba för några veckor sedan, 3 om jag inte minns fel. O då blev det en stor förändring. Från att vara 2 hemma med dottern till att jag skulle vara själv hemma med henne. Den förändringen har gått skapligt. Dottern har tagit det fantastiskt bra ändå, mot hur vi trodde det skulle bli. Jag däremot har haft svårt (ovant) att få in bra rutiner gällande min mat o motion.

Nu är det dagsför rutinändring igen! Maken kommer imorgon att börja jobba kl 4:45 o behöver ju då gå o lägga sig tidigt. Så nu sitter jag här ensam om kvällen oxå. Känns sådär måste jag säga. Men just idag känns det lite extra. Dottern somnade inte förrän 21:15 o maken gick till sängs 21:30 o jag har värsta magsmärtorna. Mensvärk?? Ingen aning, men förbaskat ont gör det iaf.

För att vi ska fungera så måste vi nu bli bättre på att ta tillvara på den tid vi har tillsammans. Mer kvalitetstid med andra ord. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0