Många saker idag

Tisdagar är en sån dag i veckan, då jag alltid har massor att göra.

Började denna dag med frukost, 1½ timme senare snörade jag på mig löparskorna o avverkade Kolstugerundan, 5,2km. Höll ett snitttempo på 9,2, så jag är nöjd med insatsen, men det var tufft.
Känner att det kliar o irriterar i halsen. Intalar mig att det är allergin, men jag tvivlar på det. Har inte tid o vill inte bli sjuk nu!!
Efter dusch, make up o styling, drog jag till stan.
Först en tur upp till stans bästa ställe. Xtravaganza. Får alltid positiv energi när jag varit där. Tack för det!!!

Hade bestämt lunch med en kompis kl 12. Vi gick till Waynes Coffee. Jag tog en "Hälsotallrik", men det gör jag inte om igen. Alldeles för lite grönsaker o på tok för mycket bulgur för att passa mig. Men jag är iaf en erfarenhet rikare o tack o lov för att jag sprang imorse.

Efter trevlig lunch gick vi en sväng på stan. Jag köpte 2 penslar att ha när jag målar mina keramikfigurer, 2 fina tunna penslar till alla detaljer. :-) O så hittade jag ett par jeans på H&M, storlek i midjan 31!!!! Det enda paret i den färgen o modellen, o de såg så sköna ut. Tänkte att jag kan ju iaf testa dem för att se hur mycket som fattas. Kan ju ha dem som en "morot" annars o använda dem när jag är i mål o fit for fight!. Men dra på trissor vad förvånad jag blev när jag kom i dem o kunde knäppa dem utan större problem. Lyckan är fulländad. Kompisen som alltid varit smal o smärt förstår nog inte varför jag blev så glad o "stöddig".

Det första jag gjorde nu när jag kom hem, var att byta från mina favvojeans till de nya. O de gamla favvojeansen är inte längre favvisarna. De nya jeansen kommer jag använda jämt nu!!!!! :-D

Nu sitter jag här hemma o väntar på att maken ska komma hem från jobbet, för när han bytt om o snyggat till sig lite ska vi åka till Västerås till nya IKEA o titta lite o shoppa lite tror jag. Vi gör denna lilla tripp för att hitta på något tillsammans o för att jag/vi behöver fler matlådor. O det är väl så att man aldrig går in på IKEA o kommer ut utan att handlat något?? Iaf inte vi!!! Lite ljus eller batterier eller likn brukar alltid få följa med hem. ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va roligt med nya jeans! Glad för dig vännen!



Kram!

2011-05-17 @ 17:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0