Måndagsgöra

Imorse blev jag väckt vid 6:45 för att skjutsa maken till jobbet, i hopp om att han skulle ta lastbilen hem i em.
Åkte sen hem o käkade frukost o sörplade i mig en kopp kaffe. Efter att jag intagit frukosten gick jag upp till min hobbyhörna o satte igång gravyrmaskinen. Så roligt att få skapa några fina glas som en kompis beställde för lääääänge sedan.

Framåt 10-tiden o nästan en nackspärr senare gick jag ner för att käka mellis o stöka runt lite. Åkte iväg o besiktade min lilla pärla. Tyvärr gick det inte så bra som jag hoppades. En styrled är glapp o behöver bytas o sen får jag åka dit o visa upp den igen. Det ställer till det att det är den lilla bilen, för jag behöver fixa barnvakt, för att kunna åka o visa upp den igen. Hoppas mamma kan!!!

Väl hemma igen så var det dags för lunch o mer stök. Men nu har jag stökat färdigt. Dagens middag är färdig. Disken står fint i stället och huset är fritt från damm. Jag är alltså redo att åka o hämta min lilla sessa, som ska hem idag.

Ikväll ska jag på första Lifetime-träffen. Liiite läskigt att byta, tycker jag. För jag byter konsult och så är det ingen av mina gamla gruppkompisar med i den här gruppen. Efter mötet ska jag ha en snabbdejt med bästaste A, som säger rätt saker när jag behöver höra det. Tack för det!

O nej, maken tar inte hem lastbilen idag. Han har fått extraarbete att göra o det innebär att han inte hinner lasta upp bilen o vara hemma tills jag ska på möte, så det får hans "chef" göra o så får maken åka dit o hämta den imorgon bitti istället.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anna

Blev ju ingen dejt idag, vi sparar den tills imorron istället...=)



Stor kram till dig vännen, och tack för all hjälp!

2011-05-09 @ 22:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0