Luren har gått varm

Idag har jag mest pratat i telefon känns det som. Började med att jag blev erbjuden att jobba nu ikväll. Så då var det bara att ringa maken o höra när han trodde han skulle sluta. Sent fick jag till svar, så då fick jag ringa mamma igen o be henne komma. Utan några problem alls, så ställde hon upp. Sen har jag börjat "jaga" assistent till dottern, när jag ska träffa ortopeden i Södertälje. Ska ringa igen om det imorgon o hoppas få tag i rätt person. Ska nog ringa till Södertälje oxå o höra mig för lite.

O så har jag pratat med en väninna o bokat in en dejt o så har jag flera gånger under dagen haft kontakt med familjen för att kolla läget. Maken blev verkligen sen från jobbet. Hemma 19:00.  Började 4 imorse.... Inte helt nöjd med de timmarna!

Em/Kvällen på jobbet gick iaf bra. Hade inte överdrivet mycket att göra, men jag fanns iaf till hands o hjälpte till med det jag klarade av. Ska bli roligt att lära sig jobbet ordentligt o gå utbildningen!!! :-) En verklig utmaning för mig!

Nu efter den här smått kaotiska dagen är jag trött o längtar efter sängen. Bara 30min kvar!! ;-)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0