Kvällsläge

Nu har vi iaf fått lite mat i magen. Jag är inte direkt någon storätare när jag är sjuk, men lite tacofärs med tillbehör fick jag iaf i mig. Vette sjutton om jag kommer äta något godis ikväll. Orkar jag?! Vet inte!!!

Ska lägga mig i soffan o halvslumra (läs: vila) tills lilla sessan ska ha sina mediciner ikväll.

Om vi har fått förkylningen av dottern o den ter sig på samma sätt, så kommer jag må bättre imorgon. Hon var som sämst i lördags, något lite bättre igår o faktiskt skapligt pigg idag. Jag ligger 1 dag efter henne. Hoppas hoppas!!
Jag har inte tid att vara sjuk nu. Imorgon ska jag ringa o fixa det sista intyget inför utb-ansökan och så ska jag på personligt Xv-möte inför Lifetime-starten o då ska dottern få följa med, för sen är tanken att vi ska gå på stan en stund innan hon ska till korttids, om jag orkar vill säga.
O så ska jag försöka få lite mer kött på benen om erbjudandet jag är så hemlighetsfull om... Kommer bli en rolig o fantastisk höst!!

Nu ska jag inta soffläge, orkar inte skriva mer, fast jag gärna vill.
Snörvlande kram från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0