Kontrakt till målet

Jag Madeleine, ska väga max 74,4kg den 25 juli 2011.

För att nå dit ska jag äta Xtravaganzas halvfartstallrikar. Jag dricker 1,5-2liter vatten per dag. Fikabröd och godis/snacks är ett minne blott. Nu ska kroppen formas och då är inte sånt skit okej. Jag ska strunta i sugen som uppstår o istället äta bra näringsriktig mat. Jag ska löpträna 3 ggr/vecka när jag tillfrisknat från denna envisa förkylning. Gummiband och core får stå för huvudsakliga styrketräningen, men något pass på Xv-centrets maskiner vill jag få till oxå. 
Förhoppningsvis gör detta oxå att jag för första gången under mitt o makens förhållande väger mindre än honom, har 2kg tillgodo från målvikten, om han nu inte går ner mer i vikt. :-)

Alkohol kommer att förtäras 3-4 kvällar under denna period. Nästa helg ska pappa firas. 2 bröllop är inbokade o ev blir det en utgång med vän oxå. ;-)

Detta skriver jag LÄTT under på!

Någon mer som hakar på en utmaning?!

Nu ska jag ge sessan medicinerna o sen gå o sova.

Kram o god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0