Inte än

Ni får inte se något kontrakt idag. Mår sämre igen o fokus får nu ligga på att bli frisk. Maken börjar tro att vi kanske är på väg att få lunginflammation. Om både mig o dottern rosslar o piper det när vi andas. Spelar ingen roll hur mycket jag hostar, rosslet finns kvar iaf. Jag hoppas att så inte är fallet utan att "skiten" är på väg att ge sig o att rosslandet beror på att förkylningen håller på o släpper. Visst låter det så!? :-)

Har inget särskilt att blogga om idag. Jag o dottern följde med maken till hans jobb idag. Eller vi släppte av honom o åkte o handlade lite sen åkte vi dit o väntade tills han hade jobbat klart. Gick o tittade på hästarna i hagen. Dottern tyckte de var lite läskiga, men när vi varit där o tittat på dem ett par gånger var de nog ganska spännande. Det gick bättre o bättre för varje gång vi gick förbi dem. :-)

Resten av dagen har vi bara myst o tagit det lugnt med förhoppningen att vi piggar på oss fortare då.

Imorgon är en ny vecka o jag ska iväg o skriva prov. Nervös!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0