Host o snörvel

Jag har blivit sjuk igen!!! :-( Har ont och det kliar i halsen och näsan är täppt. Det här är inget roligt. Jag vill vara frisk och må bra och kunna göra alla de sakerna som jag har inplanerade.

Veckans planerade träning blir inte verklighet. Måndag och tisdag gick bra, men jag kommer inte träna idag. Har ringt o sagt ifrån... :-(
För en stund ringde de oxå o talade om att dottern oxå är sjuk och hon har feber oxå dessutom. Jag har "febervärk" i ryggen, men ingen feber. Så den här dagen blev verkligen inte som jag tänkt mig.
Tur ändå att jag började denna dag med att laga mat, som jag ska frysa in i matlådor, att ta fram senare i veckan om jag inte får laga mat för dottern.

Nu ska jag ta alvedon o krypa ner i sängen o kurera mig, för att senare hämta hem dottern. Usch o fy, ser inte fram emot att ta hand om henne. Hon blir JOBBIG o mammig när hon är sjuk.!

Hoppas ni mår bättre än mig!


Kommentarer
Postat av: Anna

Krya-på-er-kramar till er båda!

2011-05-18 @ 17:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0