"Hoppa hare-skutt"

Vad är det som händer?! Kan jag vara på väg att tillfriskna. Det är ju i så fall helt fantastiskt!!
Har sovit som en stock i natt. Släckte läslampan vid 22:40 o sen tog det nog inte många minuter innan jag sov o så har jag sovit hela natten. Inte varit vaken en enda gång, inte ens när makens klocka ringde vid 3 o han gick upp. Nej, jag har sovit heeela natten o vaknade inte till förrän vid 7:50. Är nog något år sen jag sov så länge. Helt fantastiskt underbart. Sen jag blev förkyld har jag vaknat minst 1 gång per natt av att jag varit täppt, men nu verkar det ha släppt oxå. :-)

Idag har jag en ganska fullbokad dag. Ska iväg o hämta ut delar till bilarna, så maken har något att göra. ;-) Lilla bilen fick underkänt på besiktningen pga en styrled o jag skulle vilja ombesikta den på fredag, så maken ska byta den ikväll eller imorgon kväll. O chevan behöver ha nya bromsbelägg runt om, så det är beställt. Inget roligt att lägga pengarna på, men nödvändigt!
Sen ska jag till Xv-centret o handla lite o snacka med mina gamla kursare, om de är där vill säga. Sen har jag en lunch-dejt på stan inbokad. Ev ställs den in, då bästa M mår dåligt o vet inte om hon orkar med en lunch ute. Efter lunchen blir det present-shopping till pappa som fyller imorgon. Presenten är bestämd och undanlagd, bara jag som återigen fått uppgiften att hämta ut den. Sen ska jag till finaste A, som är ledig o kanske vill bjuda mig på en kopp kaffe, innan jag kl 16 ska hämta hem sessan.

Kvällen hoppas jag blir lugn, för även om jag är avsevärt piggare, så är inte orken på topp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0