Hemma igen

O jag tror att testerna gick ganska bra. Med betoning på ganska. Grammatiken tror jag att jag kunde rätt bra. Ordförståelsen var det lite värre med, en del ord som jag aldrig hört förrut. Blev en del chansningar, men hellre det än att lämna blankt. O så var det stavningen. Inga problem där inte. Sen avslutades svenska-testet med att man skulle skriva en kort berättelse. Fanns olika rubriker att välja mellan.

Tangentbordstestet gick väl bra. 96% korrekt och drygt 200tecken per minut.
Så här i efterhand är jag rätt nöjd med vad jag gjorde, men man kan ju alltid bli bättre, så helt nöjd är jag inte!!

Till middag nu ikväll har jag ätit kycklingsallad. Mumsigt o lyxigt att slippa göra den i ordning själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0