Fylld dag

Har haft en alldeles underbar dag. Först fixade jag allt jag skulle sen lite struntsnack uppe på Xv innan lunchdejt med M. Trevligt o mysigt! Tack för att du orkade!!
O sen iväg till fina A o hon var snäll. Jag fick inte bara 1 kopp kaffe utan 2. Lovely. Tack för idag vännen!!
Dottern har varit snäll nu ikväll. Jag har fått syssla med tvätten o plockat lite. Ska få besök på torsdag fm, ryktas det om, så bäst att ha lite ordning här hemma då. ;-)
Blev dock så att middagen fick ryka på foten. Varken jag eller maken är särskilt hungriga så jag tog en grov smörgås och lite kesella till middag/kvällsmål. Nu är jag lagom nöjd o kan njuta av kvällen framför Tv:n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0