Favorit i repris

Idag hade jag en skön sovmorgon. Dottern ville inte sova middag med maken, så det var det första jag gjorde när jag klev upp. Dottern fick sova i mitt knä i soffan, för i sin säng vägrade hon sova.

Sen efter frukost o handlingslistan var skriven åkte jag till stan för att ge mig ut på Å-varvs-sträckan, men denna gång med sällskap av E, min gamla konsult från Xv, numer kollega. ;-) Gick bra för oss bägge, vi är nog ganska jämna på så där långa sträckor. 10,33km på 1h 12min 31sek. Fantastiskt skönt. Efter att vi duschat så gick vi ut o lunchade. Mycket trevligt! Tack för det!

Sen när jag var färdig med allt i stan o kom hem, så var dottern strålande glad o maken var färdig med bokföringen. Så allt kändes toppen. Jag tog itu med diskning o städning o ringde en vän som ska komma hit imorgon o fika. Myspysigt att ses!!

Ikväll blir det att slötitta på ESC. Är inte jätteintresserad av det, men det får väl gå, samtidigt som jag pluggar lite o gluttar här på nätet. :-P

Nu ska jag soffmysa med dottern, så hon somnar, sent men så blir det när både mamma o pappa glömmer bort tiden. ;-)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0