En dag med många saker

Har verkligen inte legat på latsidan idag. Vaknade kl 6 imorse, barnledig o allt, men kunde i somna om så jag gick upp o började fixa o dona.

Har tvättat 3 maskiner med tvätt, diskat, fixat lite mat att frysa in, ordningställt bilen så dottern kan åka med, klippt 3 av 5 gräsmattor, graverat, tagit hand om blöjleveransen, städat, hämtat ut paket, handlat skor och så avslutade jag min barnlediga dag med att hämta ut tillbehör till datorn, så dottern kan använda det program hon fått låna från Hjälpis.
Efter att jag hämtat henne åkte vi till kompisar o fikade, sen åkte vi till Xv, för att ha ett sista "möte" inför Å-varvet på lördag. Dottern skötte sig utmärkt o det var ett positiv känsla att ha med henne dit. Vi placerade oss på en träningsmatta på golvet mitt bland de andra o ingen reagerade o tyckte det var konstigt. Skönt o tack för det bemötandet!!!

Nu hoppas jag bara att förkylningen ger med sig ännu mer tills på lördag, så jag orkar springa hela varvet! Idag har jag bara snytit mig 3 ggr o det är bra, med tanke på att jag klippt gräset oxå.
(Just ja, då är det därför det kliar i ögonen nu.) Bara liiite glömsk!!! :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0