Bra träningsupplägg?

Skulle nog behöva strukturera upp träningen lite mer, så jag både bygger lite muskler o tightar till kroppen. Löpningen kan jag, men träna hemma är, funderar på ett annat ord än svårt, hmm, knepigare att få till. ;-) Har ju "bara" pilatesboll, stor träningsmatta och 2kg-hantlar att tillgå. Just ja, jag har ju ett gummiband oxå.
Det ska jag nog köra med idag. För imorgon fm ska jag ut o springa. Hoppas faktiskt att det ska regna då, så jag får lite mental träning, en spärr att ta mig över. ;-)

Ska ägna fm åt, nu när dottern sover, att knåpa ihop veckans träning-program. Återkommer lite senare med det, om jag lyckats få till det.
Har lite idétorka om bra övningar att göra, o så att det blir ett bra träningsprogram, men jag ska iaf försöka..

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0