Början till nervositet

Även eftermiddagen har löpt på bra. Jag har hunnit fixa allt jag skulle. Maken har tagit hand om dottern o jag har fixat o stökat o varit till stan o uträttat några ärenden.

Så nu är det bara att vänta på att jag får gå o sova så en morgondag kan gry. Är nervös inför läkarbesöket i Södertälje. Inte så mycket för själva läkarbesöket, utan mest för att hitta dit o komma i tid. Har 1½ timme på mig från det att jag lämnar dottern till assistenten tills jag ska befinna mig på rätt plats på sjukhuset. Enligt gps o internet ska jag köra på ca 55min o det borde ju resultera i att jag har 30min på mig att hitta o betala för parkering o sen leta mig fram till rätt hus o rätt våningsplan. O självklart rätt mottagning.

Har ett litet problem oxå inför morgondagen. Jag har fulltecknat schema o vet inte hur det kommer gå med de goda energierna. Frukost äter jag innan vi åker hemifrån, inga problem. Som fm-mellis kan jag ta en bar i bilen, inga problem. Men sen. Lunchen kommer jag oxå behöva äta i farten o ev oxå em-melliset. Ska nämligen bege mig raka vägen från sjukhuset till att åka o ombesikta min lilla bil. Drop-in-tid mellan 13-14:30...
Någon som nu ikväll kan tipsa om en bra o snabb lunch att inta i bilen, för jag kommer hinna titta in här imorgon bitti o skulle bli överlycklig för lite hjälp. :-)

Till middag har jag bett maken om hjälp, men har inte fått någon respons alls. Så morgondagens middag är oxå ett oskrivet blad. Som gjort för att jag ska hamna i snårskogen, "men jag ska försöka hålla mig på motorvägen o som allra allra snårigast på en asfalterad länsväg".

Har 1 timme på mig nu att fundera någon bra lösning inför morgondagen, innan det är sovdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0