Balansgång

Imorse tyckte jag att jag fick gå upp tidigt igen, men jag fick ju ändå sovmorgon till 4:48... Jag tror maken gick upp vid 3-tiden, stackarn!

Jag känner mig ännu liiite piggare idag, men har istället fått mer ont i halsen. Suck! Vill ju bli frisk NU så jag kan träna o gå ner fortare i vikt!

Igår kväll på Xv, så var det teori inför Å-varvet som vi ska genomföra. Intressant o bra repetition!! Jag som läser allt jag kommer över har ju hört om det mesta Emelie pratade om, men repetition är bra, så kanske det fastnar "på riktigt" i hjärnan någon gång.

Efter teorin fick vi möjligheten att göra ett syreupptagningsförmåga-test. Det vill/ska jag göra när jag blivit frisk för att se vad jag ligger på. Tycker alla såna här tester är roliga o vill helst göra allihopa! ;-) På tisdag när det är dags för nästa Å-varvet-träff hoppas jag verkligen att jag kan vara med o träna, för då ska vi vara ute.

Oj, är kl redan 6:00, bäst att dottern får lite frukost! O jag lite kaffe, så jag vaknar till.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0