1 besök

Liiiitet framsteg på den Öppna träfftiden. Specialpedagogen "lurade" in en mamma, som jag haft lite kontakt med ända sen dottern föddes. Vi låg inne på neonatalen samtidigt med våra barn. Men hon ville inget särskilt idag, utan jag antar att spec.pedagogen talat om att vi satt där o att hon bara ville säga hej!!

Känns nu ganska tråkigt att försöka o göra sig till, när man inte får någon respons för det.
Men jag o C fick iaf sitta o fika o snacka lite skit. Alltid lika trevligt, även om det är trevligare att ses hemma hos någon av oss.

Min mamma o dottern hade haft det jättemysigt när jag var borta. Känns superbra att veta att det funkar att ta henne som barnvakt vid såna här tillfällen. För om bara några veckor tror jag att jag ska åka till Västerås o göra tester inför utbildningen jag sökt. Stod på deras hemsida att alla som har behörighet till utb kommer kallas till tester o sen blir det antagning utifrån testerna o meriter. :-) Jag hoppas verkligen att jag kommer in. Vill så gärna bli o arbeta som medicinsk sekreterare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0