Torsdag i ord

Som vanligt när det är min natt att ta dottern så vaknar hon lagom som vi ska gå o lägga oss o vägrar sova själv. Så även i natt har jag sovit bredvid henne i hennes säng som är 90cm bred o inte särskilt skön...
Kl 6 imorse gick vi iaf upp o jag fick gymnastisera lite för att mjuka upp kroppen.
O sen vid 9 åkte jag till stan. Först till korttids o lämna av dotterns stol o sen till hab på möte. På mötet serverades det en pistagelängd. Såg smaskig ut men jag nöjde mig med lite kaffe.. Hade varit så förutseende o ätit melliset i bilen på väg in till stan, för att slippa känna suget.

Direkt jag kom hem så bytte jag bara om o sen gick hela familjen ut på en timmes promenad. Så ljuvligt i detta vädret. Snön smälter o fåglarna börjar kvittra!! Lovely!
Promenaden fick bli dagens motion. 60min promenad är bättre än inget alls... :-)

Sen har resten av em ägnats åt lite plock o stök, som man tyvärr aldrig verkar slippa ifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0