Tisdag = träning

Idag hade jag ju tänkt väga mig, men jag har den där mindre roliga veckan just nu, så jag skippar vägningen den här veckan. Inget roligt att hoppa upp på vågen o se ett onödigt plus.

Igår kväll gick det mindre bra med de goda energierna. När jag kom hem vid 22-tiden igår var jag så hungrig så jag hade lätt kunnat äta en varg, men jag tog en smörgås istället. Inget bra val, men jag blev så pass tillfredsställd att jag kunde sova i natt.
Det är svårt det där med de goda energierna, för de dagar jag tränar så är jag förbenat hungrig... Allt skulle kunna slinka in i munnen, utan problem. :-(

O jag misstänker att den här dagen kommer bli jobbig oxå. För först är det träning med gruppen kl 12 o sen ska jag köra ett core-pass 13:15 o så kanske jag kör lite till efter coren. Beroende på hur pigg jag är o om jag ff har ont i knäet. Känner av det lite redan nu, men det kan bli bättre när jag har blivit lite varm av träningen...
Efter det ska jag åka o veckohandla o sen hämta hem lilla sessan.
O efter nästan 2 timmars träning behöver man fylla kroppen med goda energier. O gör jag inte det rätt så blir jag hungrig... Eller det är snarare så att jag blir hungrig oavsett! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0