Söndag 110327

En liten rapport blir det innan jag sätter igång med dagens middag.

Frukost: 2 Wasa Delikatess, makrill i tomatsås.
Mellis 1: ½ liten burk mini-keso 1 tärnat äpple, några vindruvor & kanel
Lunch: Köttfärssås med sallad.
Mellis 2: 1 bar
Middag: Kycklingfilé, rotfruktsgratäng & sallad.
Kvällsmål: ??? Har noll fantasi o idéer, men det blir säkert något bra. EDIT kl 19:56: 1 tallrik naturell lättyoghurt med bär och naturella cashewnötter :-)

Rörelseglädje: Joggingtur på fm. 35:14min. 5,23km. Gjorde av med 428kcal. Maxpuls på 173, snittpuls 157. Märks att kondisen ökar, för rundan känns inte lika tuff längre. Var ett tag sen jag sprang den här rundan nu, men det går fortare, trots att jag håller igen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0