Snabba minuter

Som vanligt så flyger helgerna iväg innan jag ens hinner blinka...
Igår startade jag dagen med 5km jogging. Skönt som vanligt o väldigt skönt mentalt att ha fixat helgens joggingtur så tidigt. Resten av dagen kan nu ägnas åt annat var tanken jag hade i huvudet. Efter dusch o frukost for jag till Flen o arbetade lite. Flyttade ut pärlor från skåp o lådor till glas-skålar på en hylla. Hann nästan färdigt tills jag var tvungen att fara hem o göra mig iordning för vi var bortbjudna på middag igår kväll. Trevligt sällskap o tacos till middag!! :-)
Var inte hemma förrän efter 23-tiden, men vi satte uppe o pratade lite innan vi gick o lade oss o sov gott för natten.

Jag vaknade kl 7 imorse o gick upp ganska omgående o käkade frukost o sen vid 9-tiden gav jag mig ut på en långpromenad. 1h 28min, 9,5km, senare så var jag hemma. Jättemysig promenad, med bra musik i öronen. Helt fantastiskt väder. Det var dock lite halkigt bitvis men annars jättebra.
Eller vad säger ni??

 

Här på bilden nedan ser ni vår gård lite avlägset..  Sån fin vinterbild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0