Rörelseglääädje

Jag har haft en alldeles underbar dag!!!

Idag har vi varit iväg med dottern för mätning av rörlighet i leder. O det gick "plättlätt"!!! Förr om åren har vi fått dela upp mätningen på 3ggr. Idag gjordes hela mätningen o det tog endast 30min. Så roligt att se att hon blivit sååå mycket duktigare. Vi distraherade henne med Nicke Nyfiken-film, men allt är tillåtet, bara hon gör som hon ska. ;-)

När vi kom hem från mätningen gav jag mig ut på en joggingvända. Min längsta hittills!! 9,34km, men då gick jag drygt 500m som uppvärmning, som jag alltid gör. Det gick inte fort, men det var inte syftet med turen. Det var att hålla ner pulsen. Inte över 160! Gick bra, men vid tuffare uppförsbacken for pulsen upp, men sen gick den ner igen ganska fort o jag är väldigt nöjd med min tur idag. 1h 9min 21sek, blev det totalt, men då var ju 5min uppvärmning.

Kvällen har ägnats åt Biggest Loser, som vanligt. Min lilla sessa somnar så gott till det! ;-)

Imorgon drar jag igång med en tanke per dag. Ska bli roligt, men ganska svårt tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0