Piano

Som ni märkte lite av gårdagens inlägg så gick helgen i ett rasande tempo, så fort att jag inte ens hann skriva färdigt gårdagens inlägg. En vän skulle ringa när hon lämnade sitt hem för att komma vägen förbi mig o hämta upp mig. Men hon ringde aldrig, utan dök bara upp o därför blev gårdagens inlägg lite konstigt slut på.

Vi var iväg igår eftermiddag o hämtade hem keramik till hennes hobbysyssla Keramikstugan. Kika gärna in på hennes hemsida om ni är nyfikna. www.keramikstugan.se Det är där jag tillbringar mina måndagkvällar!! :-)Där sysslar vi inte bara med keramik, som ni kanske tror. Nej där tillverkar vi glas-smycken, glas-fat, pärlsmycken, tvålar, dekorerar askar, stereolit-hjärtan, kort av alla slag, smycken av silverlera, scrapbooking, decoupage, blyinfattat glas och så lär jag ut lite makramé. Självklart gör man det man själv vill, så det är många olika sysslor varje gång vi ses. :-)
Efteråt åkte vi hem till henne o jag packade upp godset o hon började med maten. Maken kom oxå dit o vi käkade gott o drack kaffe o snackade lite skit o sen åkte vi hem o tog det lite piano tills det var dags att sova.

Jag har sovit dåligt i natt så när maken åkte till jobbet vid kvart över sex gick jag upp o började stöka. Kände av att halsen var lite tjärv o jag hade blåsor i munnen. Ju fler timmar som gick så mådde jag sämre o sämre. Så idag har jag verkligen bara gjort så liiiite som möjligt. Nu sitter jag här med huvudvärk, fryser, blåsor i munnen, täppt i näsan och ont i halsen. Vilken operfekt start på veckan!!!

Maken är på väg hem från jobbet o han skulle köpa med sig mat hem, så jag slapp det momentet, även idag. Tack o lov!
Behöver ladda för att orka med kvällen. Har bokat in en kvinna som ska lära sig makramé så det är bara att hoppa in i duschen, knapra alvedon o sen åka iväg..

Hoppas iaf att ni har en bättre vecko-start än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0