Kanske

Idag försöker jag ta mig upp "på banan" igen.
Blir inget motionerande den här veckan. Har skum huvudvärk som gör att jag blir yrslig till o från. Så jag vilar den här veckan o förhoppningsvis kan jag köra igång igen nästa vecka.

Men maten ska jag verkligen försöka få ordning på igen.
Inget roligt att veta att jag äter fel o att det leder till att jag måste kämpa längre o mera.
Näe. Nu är det slut med sånt. Nu ska jag försöka skärpa till mig!!

Snart är det dags för mig att åka till barn-hab o hålla i den öppna träfftiden för föräldrar. Vi är 3 föräldrar som känner att vi vill dela med oss av våra erfarenheter o kanske kunna hjälpa "nya" föräldrar som inte har kommit lika långt som vi andra. Vi (Min familj) har ju iaf gått igenom vårdbidrag, merkostnader för vårdbidrag, LSS & ansökan om assistanstimmar, bostadsanpassning, korttidsboende o så har vi testat på många olika hjälpmedel både för sittande, stående och lek.
Hoppas att det iaf kommer någon till oss, som vi kan hjälpa eller som bara behöver prata av sig.

I eftermiddag ska jag till frissan o bli av med lite hår. Ska bli så skönt! Är riktigt less nu på det här långa burret som inte går att göra något med.

Förhoppningsvis blir det här en dag som jag fyller med mental näring! O kanske lite god energi... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0