Just nu...

... är jag oslagbar!
Eftersom att det inte blev någon joggingtur igår så tog jag igen det idag. 5min rask promenad som uppvärming o sen jogg i 55min! 8,27km. Har nog aldrig i hela mitt långa liv joggat så här länge o långt. Jag är stolt över mig själv. 680kcal visade klockan att jag förbrukat. Det gillas skarpt!!!
I ärlighetens namn så hade jag kunnat jogga längre, för jag joggade sakta o höll ner pulsen på under 165slag/min.. O under där är jag uthållig.

Snart ska vi åka till mina föräldrar o hälsa på o maken ska hjälpa farsgubben med trädgårdstraktorn. Mamma ska servera våfflor o jag är inte helt bekväm med det. Vill helst inte äta det, men jag har inget bra alternativ att ta till. Får se hur jag gör. Ska iaf ta med bra mellisar som jag håller mig mätt på så kanske jag bara kan äta 1 våffla o sen vara nöjd tills vi kommer hem o jag kan fixa något annat att äta.

Hoppas ni oxå är lika nöjda med er själva som jag är nu. Det är en egoboost för mig att ha fixat joggingturen så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0