Fredagsrapport

Är trött så ögonen går i kors, men lägger in en rapport för dagen innan jag tillåts slumra i soffan 1 timme innan lilla sessan ska ha medicin.

Frukost: 2 Wasa Delikatess, 2 kokta ägg, kaviar.
Mellis 1: ½ bar
Lunch: Ugnsstekt falukorv med varma äpplen och lök & sallad.
Mellis 2: 1 Vaniljbulle
Middag: 1 våffla med lite sylt o glass.
Mellis 3: ½ bar.

Dagens rörelseglädje har ni väl redan läst om men jag berättar det gärna igen. ;-) 55min jogging.
O med mina föräldrar gick vi en promenad. Hade inte exakt koll på klockan men vet att vi iaf fick ihop 40min.

Är sugen som faen ikväll o hungrig men jag gissar att dagens dåliga mellis o middag är orsaken. O så blev det ju en hel del rörelse idag. ;-)

God natt! Nu ska jag slumra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0