Fortsättning

Personalen kom när jag höll på med mobilinlägget därför blev slutet lite konstigt...

Jag har iaf ikväll varit på infomöte om utbildningen till Medicinsk sekreterare som jag vill gå i höst. Tyvärr saknar jag ett viktigt betyg, men efter att ha pratat med personal på servicecenter så finns chansen att jag kan fixa det innan ansökningstiden gått ut. Så håll tummarna för mig. Ska dit imorgon o ansöka om att få gå kursen. Kostar mig 500kr, men om det kan göra att jag får ett betyg så är det väl investerade pengar. Det verkar vara en popular utbildning. Finns 20 platser att söka i E-tuna. Det var 80pers på infomötet nu ikväll o man undrar då hur många fler som sökt/ska söka som inte var där ikväll. Chansen att jag kommer in är ganska liten känns det som. :-(
Men jag ska iaf söka o så får vi se sen hur det går....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0