Första "lång"turen.

Gårdagskvällen gick över förväntan. Pimplade i mig mer vatten än vanligt o det fungerade skapligt bra. :-)
Var så trött att jag somnade på soffan strax efter kl 21. Sen fick maken väcka mig 2!!!ggr för att jag skulle ge dottern nattmedicinen vid 22:30 o efter tandborstning gick jag raka vägen till sängen, somnade bums. Har sovit som en klubbad säl hela natten fram till 4:40, somnade om o vaknade till igen vid 7-tiden o sen småslumrade jag till 8 innan jag klev ur sängen.

Fm var lugn o stillsam. Dottern ville bara vara med pappsen. Jag var inte vatten värd... :-( Men sen på em var jag godkänd igen.
Efter lunch begav jag mig ut på en längre joggingvända än jag brukar.
Brukar vara ute i 30min o jogga, idag slog jag till med 41min. Alltså var jag inte ute på en långtur, men längre än jag brukar.  O det roliga med det hela är att jag höll samma tempo som på de kortare turerna. Det måste ju betyda att jag kan jogga fortare på kortturerna än vad jag gör idag. Kroppen borde ju orka o klara av det.

Efter dusch o lite energi-påfyllning så gick hela familjen ut på en lugn o skön promenad i ca 30min o sen var vi ute o fixade lite. Kaninen fick byta bur o jag förberedde för morgonens färd till stan.
Så himla härligt väder att det var synd att vara inne idag!

594kcal förbrände jag under joggingturen idag, när jag höll ett snittempo på 9,1km/h. Duktiga jag!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vännen! Har inte skrivit på länge, men läser gör jag nästan varje dag...=)



Vill bara igen säga att du är så enormt duktig!!



Kram, kram.

2011-03-02 @ 22:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0