En salig blandning

Började den här dagen med att åka till stan. Först var jag till apoteket o beställde medicin till lilla sessan o sen gick jag ner på stan o tilll Servicecenter för att anmäla om prövning för kursen Engelska B, som jag inte har. O sen gick jag tillbaka upp till bilen o åkte till ICA o handlade för helgen. Väl hemma möttes jag av en sur dotter o en uppgiven make. Dottern har gnällt o skrikit hela morgonen o jag tänkte ta över, men då blev hon ännu värre.

Nu troooor jag att han fått henne att somna. Tänkte ta med mig henne ut på promenad sen när hon vaknat o ätit färdigt. Främst för att maken ska få vila ifrån henne en stund.
Får se om jag ger mig iväg på en kortare joggingtur sen. Ska känna efter när jag går med dottern hur det känns i benhinnorna. Har ju haft känningar sen förra passet o vill att det ska gå över innan jag kör igen. Så i fortsättningen blir det max 2 joggingturer i veckan.
O så smörjer jag in mig med Ibumetinsalva 3ggr per dag.

En liten varning bara!! Använd det inte i hårbotten mot huvudvärk. Det hade en jobbarkompis till maken gjort o hon påstod att håret blev alldeles flottigt o äckligt. Konstigt va?!!! :-D *bimbovarning*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0