Dagsrapportering 110324

Börjar väl med de goda energierna:
Frukost: 2 Wasa Delikatess, 2 ägg, kaviar.
"Mellis": Inget bra val, men det enda som fanns pga klant från min sida, 2 bitar Hastkaka.
Sen lunch: Tacorester sen igår.
Middag: Ugnsstekt falukorv med varma äpplen, lök, 1tsk bostongurka, sallad gjord på sallad tomat gurka och riven morot. Utöver det åt jag morotspengar och ärtor. Till det åt jag en liten klick potatismos.
Som ett sista mellis lutar det åt: Keso med tärnat äpple och kanel eller oxå 1 bar. EDIT kl 21:10.

O så avslutar jag med dagens Rörelseglädje:
50min cykling, 18km.
Gjorde av med minst 561 kcal. Fibblade lite med pulsklockan så den startades inte igång förrän efter 10min cykling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0