Bläckfisk tror jag

Bloggade inget igår.. För jag hade hand om min fantastiska dotter nästan hela dagen. Vi hade det jättemysigt!! Inte osams för 5 sek, mer än när jag tog på henne ytterkläder, men då krigar hon alltid så det räknar jag inte. :-)

Idag har jag varit ute på en joggingvända o eftermiddagen har jag haft huset för mig själv. Har städat, bakat, tvättat & vikt tvätt. Jag har även sytt färdigt gardiner o hängt de på plats, men det gjorde jag när mina skogshuggare kommit hem... Jag är ju inte dotterns favorit så jag passar på att göra en massa andra saker, under tiden som maken har hand om sessan.
Jag har verkligen känt mig som en bläckfisk idag. Har varit både här o där o överallt samtidigt känns det som. Men nu är det fint här hemma igen o det blev vår-igt i matrummet. Tror inte att det här huset någonsin har haft så moderna gardiner som det har nu. ;-)

Nu är det strax dags att börja med dagens middag.
Men först...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0