Ändringar

Hahaha!
Bara 10 min efter att jag skrivit förra inlägget så ändrades dagen.

Maken frågade om jag inte skulle cykla hem, på skoj. O jag som vill motionera så mycket som möjligt tog det på allvar. Hade inte ens tänkt att jag skulle kunna göra det. Vi åkte gemensamt in till stan med cykeln i bagaget o sen när vi var färdiga hos dietist o ssk med dottern så lyfte vi ur cykeln o jag tog väskan med ombyteskläder o gick in på nästa möte. Kan ju säga att de jag träffade o berättade för att jag skulle cykla hem, undrade om jag verkligen menade allvar?! ;-)

Det tog mig 50min att cykla hem, 1,8mil. Helt underbart!!  På vägen hem såg jag 2 små fina gula tussisar. Det är väl ett riktigt vårtecken!?!
Jobbigaste biten var de 3 sista km som var konstant uppförsbacke och stark motvind, annars var det"bara" sidvind.Men det som inte dödar det härdar.

Efter en sen lunch o dusch så upptäcker jag att det faller små vita j-ar. Varför snöar det nu för?? Har ingen förstått att vi vill ha vår o gärna sommar nu?!

Återkommer senare med en matrapport...
So stay with me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0