Älskade måndagmorgon *Ironi*

För varje dag som går så hoppas jag inför nästa morgon att dottern kanske skulle kunna sova lite längre. I natt gick jag in till henne kl 3 o sen låg hon o böka o sparkades i omgångar fram tills jag gav upp vid 6:30. Ingen idé att ligga i en smal säng med en bråkig liten tös.

Den här måndagen är än så länge oplanerad vad gäller träningen. Beror på hur dottern är, när hon sovit middag. Skulle vilja köra ett core-pass idag, för jag har nu på morgonen insett att jag inte kan vara med på det på XV-centret imorgon. Ska på möte med barn-hab o data-personal på Hjälpmedelscentralen då.

Har lite småkänningar i benhinnorna idag, efter joggingturen igår, så det blir att smörja in mig med voltaren-gel... :-( Vill ju kunna fortsätta med mina joggingturer. I värsta fall får jag dra ner löpningen så att jag "bara" tar 2 turer per vecka. Men då ska jag cykla desto mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0