110329

Har slarvats med matrapporteringen... Sorry!!

Men här kommer iaf dagens:
Frukost: 2 ägg med lite kaviar
Lunch: Gainomax-bar med smak av hallon. En liten chokladbit.
Middag: 1 Subway-macka, Fullkornsbröd med chicken teriyaki (6grams fett). Hade velat äta på salladsbuffén, men det fanns inte tid till det. 10min var det som jag hade på mig att äta... :-( Trodde jag skulle få minst ett par timmar på stan, men mötet med spec-pedagog o datapersonal tog längre tid än jag trott...
Kvällsmål: Kesella.

Rörelseglädje:  10min motionscykel, 35min styrketräning, både maskinerna o vibb o så avslutade jag träningspasset med 45min på crosstrainer. Blev 446kcal om jag inte minns fel. ;-)

Känner faktiskt redan av att jag har kört hårt med magmusklerna idag. ;-) Förbereder mig för härlig träningsvärk i morgon. :-)

Nu ska jag fortsätta titta på nya avsnittena av BL på kanal 5. Så inspirerande program!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0