Tyst o tomt

Hur har jag kunnat missa att skriva här, på drygt 2 dygn...

Igår hade jag en lugn fm o sen var jag iväg med dottern till OTA o gjöt av hennes fötter för nya nattortoser o sen hem o på kvällen åkte jag o maken o handlade.

Idag har jag haft en skitdag... Först påbackad med stora bilen, ett besök hos tandhygienisten o sen när jag o den jag blev påpackad av, hade skrivit skadeanmälan så gick inte bilPIIIIIIP igång. Maken fick rycka ut akut från aktivitetsdagen på jobbet för att hjälpa mig. Sen tog han chevan o jag fick ta min lilla pärla. Var så less o deppig att jag behövde muntras upp. O vem gör inte det bättre än Underbara Anna. <3 Tack vännen för kaffet o den mysiga o välbehövliga pratstunden!!!!!! <3

Matmässigt har inte den här dagen varit bra... Frukost kl 8 o sen åt jag inget förrän kl 16:30. Hade inga tankar på mat utan var för skärrad för att känna hunger. Ska försöka göra morgondagen till en bättre dag!

Glad midsommar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Stooor kram tillbaka till dig bästa vännen! Alltid lika mysigt när du tittar förbi.



Glad midsommar till er....

2011-06-23 @ 23:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0