Trycket

Så är det åter dags att inse att det är vardag igen. Hu, vad tråkigt!!

Jag börjar bli mer o mer nervös över att bröstsmärtan beror på att jag är ensam (med dottern) så mycket. Helgen har gått skapligt. Idag har jag ju t.o.m. orkat med en långsam promenad på ca 25 min *kors i taket*. Men jag har ff ett tryck över bröstet, o jag vill verkligen inte att det ska bli värre igen. Har klarat hela helgen från att gråta. Annars, tidigare i veckan har jag brytit ihop ca 3-5ggr per dag. Jag försöker peppa mig själv genom att tala om för mig själv att jag har dottern hemma endast imorgon sen är hon på korttids tills på torsdag o då jobbar ju maken sista dagen innan midsommar o sen säger de att det lugnar ner sig för honom efter, så det hoppas jag verkligen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0