Tidig midsommarmorgon

Blev väckt redan kl 2 o sen fick jag min lilla sessa att somna om o sova kortare stunder fram till kl 5. Då var hon utvilad o ville upp. Så nu ligger hon o tittar på Bananer i Pyjamas i vardagsrummet. Sällskapssjuk är hon oxå, så jag är tvingad att sitta bredvid henne. :-( (Tur jag iaf kan ha datorn igång utan att hon gnäller)

Vi ska inte göra något särskilt idag. Mina föräldrar kommer hit på en fika på fm. De har varit bortresta o mamma saknar sitt lilla barnbarn. ;-)

På em om det är bra väder, så funderar vi på att klyva lite ved, men vi får se vad dagen har att bjuda på. Tejpa ihop baklyset på chevan måste vi nog göra iaf.

Till middag idag vill maken ha färskpotatis och sill med tillbehör, men jag är inte så begajstrad i det, så jag ska mumsa på lax o rökt makrill istället, med kall romsås och sallad till. Mums!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0