Sviiiisch!

O som vanligt är det vardag igen!
Har haft en ganska intensiv, men rolig helg!!
I lördags var vi på bröllop! Brudparet var så fina o festen efteråt var mysig! Hoppas så att de är nöjda med sin dag!!!
Igår var en städar-/röjardag. O så var jag med maken när han jobbade i 2½ timme. Behövde komma hemifrån o kvalitetstid med maken säger man ju inte nej till. ;-)

Igår kväll hade vi min gamla Xv-konsult Emelie med sambo på besök. Mycket trevligt! Tack för besöket!!
Sen tillbringade vi en stund i soffan innan det var dags för att nanna kudden. O imorse när jag vaknade vid 4 var jag ensam i sängen! Maken hade åkt till jobbet o det var bara att inse att det var måndag morgon o en ny arbetsvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0