Sug

Jag längtar SÅÅÅ efter att få träna igen. Men törs inte börja förrän jag verkligen är helt frisk.

Idag har ju maken fixat stång till mig, så nu i veckan blir min uppgift att köpa antihalktejp (eller vad det heter :-P).
Ska försöka samla mina tankar o skriva ner vad det är jag vill uppnå med träningen, så jag sen kan försöka klura ut ett bra, vettigt o hållbart träningsprogram. Kör jag fast får E hjälpa mig... ;-) Men just nu vill jag göra ALLT o det vet jag ju att det inte kommer funka, så jag måste coola ner lite o sen ta med de bitar jag behöver.

Men åh, vad jag vill löpträna. Blir så avis på alla som sprungit! O ni springer så j-kla snabbt o bra!!! VILL OXÅ!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0