Stilltje

Har inte haft varken lust eller ork till att blogga.

Energin har istället lagts på familjen, med gott resultat.
Jag/vi har haft en alldeles fantastiskt underbar midsommarhelg. Dottern har inte varit sur överhuvudtaget o vi har gjort massor av saker tillsammans. Precis så som jag vill att livet ska se ut.

Har halkat lite snett igen vad gäller matintaget. Men snedsprånget har redan börjat rättas till.
O orsaken är att min snälla pappa (o mamma) kom med favortittårtan i fredags fm. Dels för att det var midsommar, men oxå för att fira mig, för att jag kommit in på skolan.
Halkade dit på diverse sen både på midsommaraftonskvällen o även på midsommardagen. Men nu har jag vänt skutan åt rätt håll igen. Inte helt enligt xv´s halvfart, men imorgon så är jag åter helt på banan.

                                  
                                   (Bilden är lånad)

Har bestämt mig, efter detta snedsprång att det inte blir någon tårta på bröllopet på lördag. En gammal vän som ska gifta sig, så jag hoppas hon o hennes m2b förstår o accepterar mitt beslut. Det förstör alldeles för mycket för att vara ok..

Blickar framåt o inser att det är semester om 3 veckor o då vill jag helst vara i mål. Tror inte jag kommer lyckas, men jag ska fasiken försöka.
Har iaf kommit igång med träningen bra igen. Löptur både i lördags och idag. Imorgon ska jag försöka hinna med en promenad, bara tiden räcker till så.

Nu ska jag ta o krypa ner i sängen bredvid maken, som säkert redan sover gott. Hans klocka ringer vid 3:15 i natt. Hua vad tidigt. Jag är ledig. Ska gravera sista jobbet o sen ska jag på möte med hab-personal. Så jag har en del att stå i, jag oxå, bara mindre tidspress. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0