Lokalisering

För att jag skulle slippa stressa så fick jag ta med mig dottern o åka till makens jobb o lämna henne där 18:30, o sen åka vidare till stan o Xtravaganzas sommarmiddag. Trevligt o mysigt!

O bara jag kom iväg till makens jobb o var ute så mådde jag redan bättre, så jag har nog lokaliserat anledningen till att jag mår som jag gör. Säkerligen en allergisk reaktion på något o jag kan gissa att det är på vallen (gräset) nedanför huset.
För sen när jag kom in i Gästis-lokalerna fortsatte jag må bättre. :-)

Jag tyckte inte ens att det var det minsta tufft att sitta på sommarmiddagen o dricka min melon/passionsdrink, när 17 andra personer åt italiensk sommarbuffé. Talar det sitt tydliga språk att jag är ganska envis o bestämd?!

Nu är det alldeles strax dags för att få gå o sova. O det ska bli så skönt. Är jobbigt att inte må bra o sen åka bort. Tar tid att varva ner efteråt. Men det var absolut värt det. Så nice att få komma hemifrån för en stund. För redan nu efter 3 arbetsdagar är maken uppe i 40 timmar o då har han 2 arbetsdagar kvar på veckan plus upplastning på söndag.

Kram o God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0