Läkare x2

Eftersom att jag ff mår dåligt o knappt kan andas normalt, så ska jag idag ringa läkaren för rådgivning. Orkar inte gå o må så här. Har dock för mig att läkaren inte jobbar fredagar, men sköterskan borde ju iaf kunna lyssna på lungorna o höra om det låter ok eller inte.

Om bara en liten stund ska jag åka in till stan för ett tandläkarbesök. En tand ska rotfyllas. O jag är faktiskt, konstigt nog, inte särskilt nervös. O då efteråt hoppas jag att jag får komma till husläkarmottagningen, så de kan lyssna.
Ska jag fortsätta må så här hela helgen orkar jag inte gå på helfart. Tillräckligt knäckande att inte kunna andas normalt. 

                                            

Vågen nu på morgonen visade på bara 1,5kg kvar till mål o det ska jag ju kunna fixa ändå till semestern om 4½ vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0