Inte optimal form

Idag är det dags att springa Å-varvet, 10549m!

O jag kunde vara i bättre skick än nu. Dels så har förkylningen inte gett sig helt än o så har jag åkt på nån jäkla form av magsjuka eller vad det nu kan vara. 2 mornar i rad har jag varit risig i kistan o inte fått behålla maten jag ätit... Hoppas detta lättar så jag åtminstone får i mig 1 eller 2 mellisar o lunch. Annars vette tusan hur det kommer gå.
Igår började jag att klyva ved. O skulle flytta på en riktig knosing (klyver 1m-stockar) O fick då ena kanten på foten. Så framme på foten innan stortåleden så är jag blå o öm. Hade ändå riktiga arbetsskor med stålhätta fram, men det hjälper ju inte när man får något tungt o dessutom vasst högre upp på foten. Tyget på skorna gick sönder där jag fick stocken... :-(

Men jag ska iaf göra mitt bästa för att orka springa hela sträckan. Det får ta den tid det tar. I mål ska jag!!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0